I Just Don’t Get It.!!

image

Yay.. One Thousand Three Hundred Thirty Seven likes.

But why I got notification at 1337!??? Is it just me or it’s really weird.! huh.!!

Advertisements

27 thoughts on “I Just Don’t Get It.!!

  1. PorterGirl July 9, 2015 / 3:02 pm

    That does seem like a rather unusual number! Well very well done all the same!

    Liked by 2 people

    • theuglyducklingslife July 9, 2015 / 3:24 pm

      Thank you.! I love how WordPress celebrates our little achievements like encouraging us to keep doing what we are doing. Hehe.

      Liked by 2 people

  2. thegreyeye July 9, 2015 / 3:21 pm

    No , I got it too. I have also seen another girl who post it. Yup, kinda weird

    Like

  3. Smiling Notes July 9, 2015 / 4:10 pm

    That’s an odd number indeed to be notified lol. But nonetheless…Congrats!! Wish you more and more success!!

    Liked by 1 person

    • theuglyducklingslife July 9, 2015 / 4:14 pm

      hahaha..! You’re so right, it’s not just odd as in but the odd as in uneven number as well. haha.. Thank you so much. That’s just sweet. =)

      Liked by 1 person

    • theuglyducklingslife July 9, 2015 / 4:19 pm

      hehe..! :p.!
      What’s fun in living otherwise! ehh.!!
      (OMG. I really get weird sometimes haha)

      Liked by 1 person

    • theuglyducklingslife July 9, 2015 / 4:26 pm

      Totally.! It’s just best. It’s crazy how comfortable I am here that I can be such a fool in front of you all.!

      Liked by 1 person

  4. noorainsobiya July 9, 2015 / 7:21 pm

    Yaaaayy!!! Congratulations !!!!! Yipeee!!
    That’s a very odd number but I’m sure it got a big smile on your face..
    Keep going girl!!

    Liked by 1 person

  5. zoya July 9, 2015 / 10:34 pm

    Congratulations 🙂
    Maybe they picked a random number so it could be seen as an achievement surprise…if that makes any sense :p

    Liked by 1 person

    • theuglyducklingslife July 10, 2015 / 5:38 am

      Hahaha… That does actually. It’s kind of out of the blue surprise..

      Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s